ZADBAMY O BEZPIECZEŃSTWO DOKUMENTÓW FIRMOWYCH I OBNIŻENIE KOSZTÓW DRUKOWANIA
Rozbudowujemy możliwości urządzeń drukujących o funkcje, które:

  • skutecznie zabezpieczą dokumenty firmowe przed ujawnieniem,
  • kompleksowo raportują i rozliczają koszty drukowania na poziom działu, projektu i pracownika, nawet przy tysiącach operacji dziennie,
  • umożliwiają integrację z elektronicznym systemem obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie,
  • zapewniają sprawną administrację systemu, centralnie - poprzez interfejs WWW, nawet przy rozproszonej strukturze firmy,
  • umożliwiają definiowanie zasad druku poszczególnych dokumentów z poziomu urządzenia, zapewniając zachowywanie standardu dokumentacji firmowej.

ZYSK W 3 OBSZARACH

Zapewniamy narzędzia efektywnie zabezpieczające dokumenty, urządzenia drukujące i skanujące, a także raportujące koszty i monitorujące stan urządzeń.

OSZCZĘDNOŚCI

Pełna kontrola kosztów druku dla lokalizacji, urządzeń, działów, projektów i pracowników.

WYDAJNOŚĆ

Możliwość drukowania dokumentów używając bezpośrednio panelu urządzenia.

BEZPIECZEŃSTWO

Zabezpieczenie wydruku za pomocą karty, PIN-u lub nazwy użytkownika i hasła.

Gwarantujemy fachowe doradztwo, sprawny zespół wdrożeniowy i pełną opiekę serwisową.

Zobacz ile zaoszczędzisz, dzięki wdrożeniu systemu zarządzania procesami drukowania z pełnym raportowaniem kosztów i ograniczeniu dostępu do wybranych funkcji druku.

GÓRA